söndag 8 april 2012

Ett riktigt skitpass. NFED

Blankade på gädda:C Fy fan vad surt. Hela passet var ett fiasko.

Började så där bra med att båtkärran rullade på bilen:C, fint märke. SATAN-NFED!!!

Sedan visade det sig att någon hade skruvat loss bottenpluggen på båten. Vilket jag inte märkte för än jag hade backat i båten:C Jag tyckte la att det var ovanligt mycket vatten i båten:S

Jag gick verkligen över ån efter vatten. Borde ha fiskat områden som jag är bekant med istället för att flänga över hela sjön. Piss och elände. Gäddfiske suger p-ng just nu.

Något positivt med turen var att ekolodet funkade "great", men det var just det enda.

2 kommentarer:

Henka B sa...

Hej, vilket ekolod har du köpt?

Danne sa...

Hej attans vad kass jag är på att se inläggen. Ursäkta.
Det blev ett Lowrance Mark 5x. Inget svindyrt lod.1995:- Men funkar det det fiske som jag bedriver. Gillar menysystemet och jag har fiskat mycket med föregångaren. Har funkat kanon till vj. Man behöver absolut inget färgekolod för 5000:-