onsdag 1 april 2009

Slutar att fiska!

Nu har jag äntligen tagit beslutet att lägga ner fisket. Tiden räcker inte till och andra intressen har dykt upp så som discgolf. Då jag nu spelar på en ganska hög nivå och sm-spel väntar så går det inte kompromissa längre.
Som avslutning tänket jag ha ett jävla partaj och ni i Teamet får givetvis första tjing på mina fiskeprylar. Allt skall väck så jag inte frestas att börja på nytt. Ett ul-set har jag tänkt att behålla och Age har lagt ett skambud på båt, kärra och riggar.

Hör av er snabbt om det är något som ni vill paxa före de andra. Jag kommer inom kort lägga upp ett par datum för partajet så att ni kan förbereda er.
Ha de gott och sketfiske på er.
mvh: Daniel

2 kommentarer:

Henka B sa...

Bra april skämt

Danne sa...

Ajaj var den så lätt att genom skåda;)