lördag 15 januari 2011

Sketfiske

Ismete med Age.
Vår tanke var att fiska samma ställe som sist. Det hade ju visat sig mycket lovande. Men nattens snöande fick oss snabbt på andra tankar. En dryg km i djup nysnö lockade inte efter en veckas sängliggande i feber.

Efter en spännande bilfärd på oplogade bilvägar hamnade vi på norra delen av sjön istället. Timmarna gick och det hände nästan inte ett skit, så förbannat tråkigt. Så när klockan blev tolv och jag endast hade fått en gädda bröt vi upp. Jag var trött och seg efter en veckas feber, orkade knappt gå tillbaka till bilen.

På kvällen firade vi segern i Väst svenskan. Bowling och mat med Håkan, Dan, Pär, Andreas och Qvist. Synda att jag inte fiskar lika bra som jag bowlar;) Det gick så in i h-vete bra! Seger:) Det måste hängt på allt pensellin som jag tryckt i mig. .
Tack för en go kväll,,, Jag hoppas alla andra mår lika bra som jag idag,,, Det får vi ta och göra om

Inga kommentarer: